Appel Bloesem

Een hele tijd geleden dat ik iets gepost heb en ik heb deze blog weer geopend. Ik vind persoonlijk WordPress mooier voor fotoblogs en ik vind het makkelijk met reageren bij andere omdat ik dan deze en mijn andere blogger blog gescheiden kan houden.

Afgelopen woensdag was de laatste fotoclub avond en ik kreeg van Robert een hele leuke link van Vink Acedemy en daar staan veel tips op onder andere hoe je bloesem moet fotograferen en gelukkig bloeide onze hele oude appelboom nog dus ik dacht dat het wel eens tijd werd om wat foto’s te maken ;o) Ik heb de foto wel gecropt en na verscherpt. De kleuren vind ik heel lekker helder en daar heb ik niks aan gedaan …

Ik hoop dat jullie me hier gaan volgen en ik hoop dat ik weer wat meer ga fotograferen.

I like to join:

Bedankt voor jullie bezoekje en een heel fijn weekend.

2 comments on “Appel Bloesem

  1. Laura Vink says:

    Mooie foto Janneke. De bloesem doet het goed tegen de blauwe achtergrond.

  2. Hi Janneke. You were abit early to go to NF Memes. The NF Blo-Ma #2 is now up. You might like to enter that one. 🙂 I love your Apple blossom. 🙂

Leave a Reply

