I heart Macro

Goedemorgen, alweer een foto van mij ;o) En weer eentje van de appelbloesem. Deze foto is dichtbij maar echt macro is die niet, helaas heb ik nog geen macro lens maar hoop hem in mijn vakantie te kunnen halen. Alleen de keuze is reuze en ik heb geen idee meer welke ik moet nemen. Ik heb verschillende mensen al gevraagd en idereen zegt wat anders, maar ik hoop dat ze mij in de winkel goed advies kunnen geven. Dus tips zijn welkom ;o) Fijne zondag allemaal …

I love to join

studio waterstone

4 comments on “I heart Macro

  1. MarionE says:

    Oh deze is prachtig…helemaal mijn lievelingsbloem! Fijne dag xxxx

  2. Charlotta says:

    Magnificent shot of the apple blossom.

  3. Anneli says:

    Så fantastiskt fin bild på en vacker blomma!

  4. Gorgeous! I love apple blossoms.

Leave a Reply

