Pinksterbloem

Goedemorgen, afgelopen week heb ik de pinksterbloemen op de foto gezet, het voel nog niet mee zo plat op de grond en ik heb verschillende foto’s gemaakt maar deze vond ik de mooiste. De foto is niet macro maar ik heb hem zo dichtbij mogelijk gemaakt, dus meer een close up denk ik ;o)

Ik ga tussen nu en twee weken een macrolens ophalen, en mijn keuze is gevallen op de Canon 100 mm F2.8 USM. Ow ik kan eigenlijk niet wachten hoor, maar dat moet ik nog even. En dan …. kan ik eindelijk oefenen.

I like to join:

studio waterstone

8 comments on “Pinksterbloem

  1. Birgitta says:

    Beautiful little flower! Summertime 🙂

  2. Beautiful little flower!

  3. Sharyl says:

    Pretty as can be! And I bet you had to be laying on the ground to get that shot too! It’s lovely!

  4. so delicate and lovely!

  5. Cute little flower. Nice colors and good picture!

  6. Charlotta says:

    Pretty little flower, have never seen it before.

  7. Mona Sweden says:

    What a pretty flower. Love the colour.

Leave a Reply

