Papaver

Goedemorgen, we hebben een heerlijk weekend achter de rug met ontzettend mooi weer en heerlijk relaxt. Gistermorgen toen ik de ramen opendeed zag ik dat ik dat de papaver in bloei stond. Ik heb gelijk mijn camera gepakt en deze foto gemaakt. Ik had eerst een rechthoekige foto maar na wat tips op het photodrome heb ik een vierkante uitsnede gemaakt. Bedankt allemaal, jullie zijn top.

This image were featured on: NF Blo-Ma #3

10 comments on “Papaver

  1. Marion says:

    Schitterende foto.. Vanuit een mooie hoek genomen!
    Xx Marion

  2. Cora Hoekstra says:

    Prachtig Janneke, maar hoe komt het dat je alleen de bloem hebt en geen achtergrond

  3. ormbunke says:

    I min trädgård blommar också den röda vallmon. Snyggt fotograferat.

  4. Jag tycker om den klart röda färgen som får vallmon att lysa

  5. So wonderful valmue, thos is not in Norway now, but later!

  6. elegant shot. Love the backlight.

  7. Andrea says:

    Prachtig tegen die witte achtergrond aan! groetjes Andrea

  8. Beautiful perspective of this flower! Love the touch of shadowy folds in the petals!

  9. This is a stunning photo!

Leave a Reply

