Young Swallow

Afgelopen donderdag zag ik een paar jonge zwaluwen in onze appelboom zitten en ik heb een paar foto’s van hun gemaakt. Deze zat zo mooi te kijken in de camera, want hij was nieuwschierig waar het geluid vandaan kwam. Misschien een idee om het geluid er toch af te halen ūüėČ

Morgen ga ik dan eindelijk¬†een daglicht cursus volgen … helaas moet ik beloven dat ik geen foto’s op internet zet¬†dus ik kan ze niet delen met jullie, maar ik laat zeker weten hoe het was …

I liko to join SOOC with this photo

One comment on “Young Swallow

Leave a Reply

