Anemone

Eindelijk weer de rust gevonden om foto’s te maken, tijd had ik wel hoor maar de rust niet. En ik merk dat ik ook rustiger wordt van fotograferen dus ik moet het echt vaker gaan doen, maar dan onbreekt me de tijd weer. Ik vind mijn kaartjes maken ook nog steeds leuk en ik ga echt niet kiezen, maar ik moet het beter verdelen denk ik  ;o)

Deze foto is gemaakt in onze achtertuin en ik vind dit een prachtige bloem. Gemaakt met mijn macro lens, en eigelijk was ik van plan vlinders te gaan fotograferen maar die waren zo snel dat elke keer als ik ze scherp had en klaar was om een foto te maken gingen ze weer bewegen of vlogen ze weg.

Sharing with NF Blo-Ma #12

and Macro Monday

9 comments on “Anemone

  1. Nicole says:

    O, wat prachtig Janneke!

  2. very good macro af the anemone. Never seen there is a globe in the center before. 🙂

  3. 4joy says:

    The center does look like a balloon! Incredible shot…..

  4. Nancy says:

    This is so delicate. Very pretty!

  5. Andrea says:

    De compositie vind ik erg mooi en het licht, mooie foto. Kleine tip, je zou het ook eens kunnen proberen met een gekleurde achtergrond erachter dan word hij wat sprekender denk ik. gr Andrea

  6. Charlotta says:

    Marvellous, the sharpness is perfect. 🙂

  7. What a stunning macro. Anemone blooms here in our spring only. Great details, light, angle of the flower.

Leave a Reply

